منوی سایت
مروری بر گذشته

6 روش برای آب کردن شکم بدون ورزش

معمولا آب کردن شکم برای همه کار سختی است، و در واقع یک شکم صاف و کمر باریک آرزوی همه خانم ها است، یک رژیم غذایی متعادل و منظم باعث آب شدن چربی های شکمی می شود، پس نگران نباشید اگر نمی توانید ورزش کنید، در این نوشته 6  روش  ساده و بی دردسر که کمک می کند چربی های شکمی خود را آب کنید، را برای شما شرح خواهیم داد.

آب زیاد بنوشید

برای آب کردن شکم خود روزانه حداقل 8 لیوان آب بنوشید، این کار سموم ناخواسته را از بدن شما دفع می کند، و مهم تر از همه این که سبب کم شدن وزن قسمت های میانی بدن شما می شود، مصرف مقدار مناسب مایعات نفخ پیش از قاعدگی را کنترل می کند، سعی کنید همیشه قبل از خوردن غذا آب بخورید، توجه داشته باشید پس از خوردن غذا هرگز فورا آب ننوشید، بلکه 10 تا 15 دقیقه صبر کنید و سپس آب بخورید.

 

جویدن آدامس را ترک کنید

جویدن آدامس سبب بلعیدن مقدارزیادی هوا می شود، که در نهایت سبب نفخ شکمی می گردد، برای خوشبو شدن دهانتان توصیه می شود به جای آدامس نعناع بخورید، کنار گذاشتن آدامس باعث کوچک شدن شکم خواهد شد.

 

غذاهای با کالری منفی بخورید

غذاهایی که کالری منفی دارند مصرف کنید، این غذاها شامل میوه ها و سبزیجات هستند، که نسبت به کالری که دارند انرژی بیشتری صرف هضم آنها می شود، این مواد غذایی دارای میزان آب بالا، ویتامین ها، مینرال ها و پروتئین ها هستند.
غذاهای کالری منفی مانند هندوانه، گوجه فرنگی، کاهو، بروکلی، قهوه، کرفس، گریپ فروت، ماست، ماهی، مرغ، بوقلمون ، جوجه ، سیب، نارنگی، خیار و مارچوبه که نه تنها سالم هستند بلکه خوشمزه هم هستند.

 

مصرف ویتامین C

مصرف ویتامین C سبب کاهش استرس و بسیاری از مشکلات دیگر می شود، میوه هایی مثل پرتقال، لیمو، فلفل، بروکلی، کیوی، کلم پیچ و گریپ فوروت منابع خوبی از ویتامین C و کلسیم، پتاسیم، مینزیم و زینک هستند، ویتامین C به هضم غذا و حفظ فشارخون کمک می کند، توصیه می شود حداقل در طول روز یکی از میوه های حاوی ویتامین C را برای حفظ سلامت خود مصرف کنید.

 

مصرف لبنیات

سعی کنید 3 بار در روز از محصولات لبنی مانند شیر، ماست، خامه و پنیر استفاده کنید، این محصولات سبب می شوند، که سیستم ایمنی شما تقویت شوند، و هضم و جذب مواد غذایی را بهبود می بخشند، استخوانها را قوی تر می کنند و کمک کنند چربی بیشتری بسوزانید، این مواد غذایی سبب احساس سیری در شما می شوند و سیگنالهایی به مغز شما می فرستند که شما دیگر نیازی به خوردن غذا ندارید.

 

غذاهای نشاسته ای نخورید

نشاسته در بدن به قند تبدیل می شود و قند اضافی به چربی تبدیل شده و در بدن جمع می شود، برای آب کردن شکم از خوردن غذاهای نشاسته ای پرهیز کنید و از برنج قهوه ای و نان غیر سفید استفاده کنید، نان سفید، برنج، پاستا، نودل، ذرت، سیب زمینی و … محتوای نشاسته بالایی دارند.

لینک های جذاب
وبگـــردی
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مطالب پر بیننده
تبلیغات متنی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :)
مطالب پر بیننده
X nex1network