بلیط هواپیما
منوی سایت
مروری بر گذشته
آموزش سئو

تبلیغات

جهانیها

سامتیک، سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما و بلیط قطار با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز و کادر متخصص و مجرب خود، با پیاده سازی بستری کاربر پسند و ساده و با ارائه خدمات با کیفیت در زمینه مسافرت هوایی و ریلی به شما کمک می کند با یک جستجوی ساده بلیط هواپیما و یا بلیط قطار مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.
این وب سایت اقدام به جمع آوری تمام اطلاعات پرواز خطوط هوایی و ریلی ایران نموده تا با توجه به نیاز کاربران سهولت اسفاده از امکانات جهت خرید اینترنتی بلیط ارزان هواپیما چارتری و سیستمی و بلیط قطار در فضای مجازی بر اساس آخرین تغییرات در اختیار کاربران قرار گیرد.

برای خرید خودرو، در بین هزاران آگهی فروش خودرو جستجو نموده و خودروی موردنظر خود را انتخاب نمایید. برای فروش خودرو، نسبت به ثبت آگهی فروش خودرو اقدام کنید.

برای خرید خودرو، در بین هزاران آگهی فروش خودرو جستجو نموده و خودروی موردنظر خود را انتخاب نمایید. برای فروش خودرو، نسبت به ثبت آگهی فروش خودرو اقدام کنید. از اخبار روز بازار خودرو و قیمت به روز خودرو مطلع گردید.

بهترین ساعت برای خوردن ویتامین ها چه زمانی است

بهترین ساعت برای خوردن ویتامین ها چه زمانی است

بهترین ساعت برای خوردن ویتامین ها چه زمانی است,ویتامین

جهانی‌ها -> سلامت

برای تأمین نیازهای بدن ،ممکن است پزشک مولتی ویتامین تجویز کند.

اغلب ویتامین‌ها و مواد غذایی عملکرد مشخصی در بدن دارد و در صورت مصرف در زمان و شرایط درست بهتر عمل می‌کند. مصرف تمامی مکمل ها باهم توصیه نمی‌شود.

ویتامین‌هایی که باید تا ظهر مصرف شود
*ویتامین B1 : به سوخت‌وساز بدن کمک و از سیستم عصب حمایت می‌کند

*ویتامین B12: برای ایجاد گلبول‌های قرمز استفاده می‌شود و در زمان اضطراب آرامش ایجاد می کند .

* آهن: به بدن شما کمک می‌کند تا اکسیژن را انتقال دهد و به سیستم دفاعی بدن نیز کمک می‌کند.

* Q10: از بیماری قلبی جلوگیری می‌کند و عملکرد جنسی را بهبود می‌دهد.

ویتامین C: به بدن کمک می‌کند تا بافت جدید بسازد و دندان‌ها و سیستم ایمنی را قوی نگه می دارد.

هریک از این 5 ویتامین‌ تاثیر قوی روی بدن می گذارد پس مصرف آن هنگام صبح انرژی مورد نیاز بدن را در کل روز تأمین می‌کند. ویتامین C به جذب آهن کمک می‌کند ، بنابراین توصیه می‌شود آن دو را باهم مصرف کنید یا این‌ که غذایی مغذی با یکی از قرص‌ها مصرف کنید.

ویتامین هایی که باید با غذاهای سالم مصرف کرد:
ویتامین A : برای حفظ سلامت بینایی ،پوست و مثانه لازم است.

ویتامین E : از غشای سلولی محافظت می‌کند و بروز خطر مشکلات قلبی را کاهش می‌دهد.

ویتامین D : مانع از بروز دیابت و بعضی از انواع سرطان می‌شود.

ویتامین K : استخوان‌ها و رگ‌ها را قوی نگه می دارد.

لیکوپن: خطر بروز بیماری قلبی و خونی و برخی انواع سرطان را کاهش می‌دهد.

لوتئین: چشم‌ها را سالم نگه می‌دارد و از سرطان روده بزرگ پیشگیری می‌کند.

همه این‌ها ویتامین‌های قابل‌حل در چربی است و باید نزدیک یا همزمان با غذاهای چرب مصرف شود تا به‌درستی در بدن جذب شود. درباره غذایی که باید هنگام مصرف این قرص‌ها بخورید، با پزشک خود مشورت کنید .
مراقب اثر متقابل ویتامینK و ویتامین E باشید . مصرف مقدار زیاد ویتامین E می‌تواند توانایی بدن را برای استفاده از ویتامین K کاهش دهد.

آنچه باید هنگام عصر مصرف شود:
منیزیم: برای فعالیت سالم عضلانی و اغلب عملکردهای بدنی مورد نیاز است.

کلسیم: برای تقویت استخوان‌ها و بسیاری از فعالیت‌های بدن ضروری است.

بدن از این دو ماده معدنی هنگام استراحت استفاده می کند.
این مواد همچنین بدنتان را آرام و از بروز برخی اختلالات خواب پیشگیری می کند.
هرگز نباید مکمل‌های آهن را همزمان با کلسیم مصرف کرد زیرا هیچ یک به‌درستی در بدن جذب نمی‌شود. برای به دست آوردن خاصیت آن‌ها فاصله حدود 4 ساعت بین مصرف هرکدام لازم است.

آنچه نباید پس از مصرف ویتامین‌ها خورد:
قهوه، چای و انواع نوشیدنی‌های شیرین می‌تواند مانع از جذب کامل ویتامین‌ها و مواد معدنی از مکمل‌های غذایی ‌شود. قرص‌ها را همراه با آب یا آب‌میوه طبیعی مصرف کنید. بهتر است از مصرف نوشیدنی‌های دیگر حداقل به مدت دو ساعت اجتناب کنید.

ویتامین‌ها را به‌طور منظم بخورید:
بدن ما مدام از ویتامین‌ها و مواد معدنی استفاده و خود را پاک‌سازی می کند. مصرف غیرمنظم قرص ویتامین نمی‌تواند خیلی روی سلامت تأثیر مفید بگذارد. باید این کار به‌ طور مرتب و منظم باشد تا عمل جذب و هضم به‌خوبی انجام گیرد. در مورد نحوه و مدت مصرف این قرص ها با پزشک مشورت کنید. همیشه گفته می شود که باید تعادل در هر کار را حفظ کرد. در اغلب موارد میزان مصرف روی ویتامین ها نوشته می شود که باید رعایت شود.
از آن جا که بسیاری از غذاها سرشار از مواد مغذی است ، باید بدانید که هنگام خوردن کدام غذا، باید از مصرف کدام ویتامین اجتناب کنید.

بهترین ساعت برای خوردن ویتامین ها چه زمانی است

همچنین ببینید

منبع : سلامت نیوز / پ



لینک های جذاب
وبگـــردی
نظرات کاربران

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ماه محرم | محرم 2016 ، اس ام اس و کارت پستال ماه محرم
مطالب پر بیننده
تبلیغات متنی
دانلود آهنگ جدید
نبض ترانه
دانلود آهنگ جدید ایرانی
دانلود آهنگ جدید ایرانی
دانلود آهنگ جدید
آهنگ
دانلود آهنگ جدید
آهنگ
عروس
سايت عروس
خرید بک لینک
مشاوره حقوقی
تور پوکت
مدل مو
رنگ مو
مدل لباس
عکس
عکس,‌ عکس بازیگران,‌عکس جدید
دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید
مبلمان سام اکسون
مبلمان سام اکسون
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :)
مطالب پر بیننده
.