بلیط هواپیما
منوی سایت
مروری بر گذشته
آموزش سئو

تبلیغات

جهانیها
جهانیها

سامتیک، سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما و بلیط قطار با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز و کادر متخصص و مجرب خود، با پیاده سازی بستری کاربر پسند و ساده و با ارائه خدمات با کیفیت در زمینه مسافرت هوایی و ریلی به شما کمک می کند با یک جستجوی ساده بلیط هواپیما و یا بلیط قطار مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.
این وب سایت اقدام به جمع آوری تمام اطلاعات پرواز خطوط هوایی و ریلی ایران نموده تا با توجه به نیاز کاربران سهولت اسفاده از امکانات جهت خرید اینترنتی بلیط ارزان هواپیما چارتری و سیستمی و بلیط قطار در فضای مجازی بر اساس آخرین تغییرات در اختیار کاربران قرار گیرد.

برای خرید خودرو، در بین هزاران آگهی فروش خودرو جستجو نموده و خودروی موردنظر خود را انتخاب نمایید. برای فروش خودرو، نسبت به ثبت آگهی فروش خودرو اقدام کنید.

برای خرید خودرو، در بین هزاران آگهی فروش خودرو جستجو نموده و خودروی موردنظر خود را انتخاب نمایید. برای فروش خودرو، نسبت به ثبت آگهی فروش خودرو اقدام کنید. از اخبار روز بازار خودرو و قیمت به روز خودرو مطلع گردید.

۵ اشتباه رایج در بازاریابی با اینستاگرام

۵ اشتباه رایج در بازاریابی با اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در زمینه‌ی به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیو است.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در زمینه‌ی به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیو است. یک ابزار مهم که برای کارهای تبلیغاتی، بازاریابی و کارهای رسانه‌ای هم از آن استفاده می‌شود.

بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر از سرتاسر دنیا در این شبکه فعالیت می‌کنند. محتوای تصویری که در این شبکه‌ی اجتماعی قرار می‌گیرند، باعث می‌شوند که بسیاری از شرکت‌ها و افراد مختلف بتوانند محصولات خودشان را به نمایش در بیاورند و برای آن‌ها بازاریابی کنند.در حقیقت بسیاری از شرکت‌ها سیاست‌هایی را برای جذب دنبال‌کننده در اینستاگرام در نظر می‌گیرند تا به وسیله‌ی آن‌ها بتوانند محصول خودشان را بهتر معرفی کنند.

در حال حاضر این شبکه‌ی اجتماعی از نظر تبلیغات و بازاریابی بسیار مهم است؛ اما باید بتوانید به‌خوبی از آن استفاده کنید تا نتیجه‌ی درست بگیرید و محصول خودتان بهتر به مشتریان معرفی کنید.

برای اینکه مطمئن شوید کاری که در اینستاگرام انجام می‌دهید درست است و شما را با مشکلی مواجه نمی‌کند، نباید ۵ کاری که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم را انجام دهید.

۱. اسپم

محیط جذاب اینستاگرام خیلی‌ها را معتاد خودش می‌کند و بسیاری از کاربران در طول روز پست‌های زیادی را در پروفایل خودشان قرار می‌دهند.

این موضوع باعث ناراحت شدن کاربران خواهد شد و باعث می‌شود که آن‌ها عکس‌های شما را دنبال نکنند و واکنشی نسبت به آن‌ها نشان ندهند. پست‌هایی که در اینستاگرام قرار می‌دهید باید در یک بازه‌ی زمانی خاص باشند تا بتوانند تاثیر زیادی روی مردم بگذارند.

ابزارهای آنلاین مختلفی وجود دارند که به شما می‌گویند در چه زمانی باید در اینستاگرام پست قرار دهید تا بازدید بیشتری داشته باشد. اگر بیش از اندازه‌ درباره‌ی محصولی که می‌خواهید به‌فروش برسانید، تبلیغ کنید، کاربران از صفحه شما خارج می‌شوند و دیگر آن را دنبال نخواهند کرد.

۲. عکس‌هایی با کیفیت بد

محتوایی که در این شبکه‌ی اجتماعی به اشتراک می‌گذارید، باید بسیار باکیفیت و مهم باشند. تمام نظرها به این محتوا جلب می‌شوند و به همین دلیل باید تصویری قرار دهید که بسیار واضح باشد و بتواند مردم را به سمت خودش جلب کند.

اگر تصاویر بی‌کیفیت قرار دهید، استقبال مردم را از دست خواهید داد. یک تصویر خوب می‌تواند تمام ویژگی‌های محصول شما را به نمایش در بیاود تا مردم نسبت به خرید آن تشویق شوند.

۳. قسمت Bio ضعیفبیشتر کاربران در قسمت Bio اطلاعات خوبی قرار نمی‌دهند. این موضوع برای افرادی که می‌خواهند محصول خودشان را به فروش برسانند بسیار مهم خواهد بود. این قسمت اولین چیزی است که کاربران آن‌را مشاهده خواهند کرد.

باید اطلاعات مهمی را در این قسمت یادداشت کنید تا بتوانند نظر مخاطب را به سمت خودشان جلب کنند. این اطلاعات باعث می‌شود که مردم صفحه‌ی شما را دنبال کنند و حتی بتوانند محصول را خریداری کنند.

۴. در ارتباط نبودن با کاربران

به یاد داشته باشید که اینستاگرام یک شبکه‌ی اجتماعی است که به وسیله آن می‌توانید کار خودتان را بهینه کنید. باید سعی کنید با افرادی که در این شبکه فعالیت می‌کنند در ارتباط باشید. افرادی که در حوزه‌ی شما فعالیت می‌کنند را دنبال کنید.

روی مطلب‌های مختلف کامنت بگذارید و افراد گوناگون را تگ کنید تا در ذهن مخاطب بمانید. توجه داشته باشید که این شبکه‌ی اجتماعی برای کارهای تبلیغاتی بسیار مفید است. در تعامل بودن با کاربران باعث می‌شود که نظر آن‌ها نسبت به محصولی که به فروش می‌رسانید جلب شود.

۵. استفاده از هشتگ‌های نامناسب و استفاده‌ی نادرست از آن‌ها

هشتگ یک ویژگی بسیار مهم در اینستاگرام است. به وسیله‌ی آن‌ها می‌توان به موضوعات مشابه دسترسی داشت. با یک هشتگ درست می‌توانید محصول خود را به یک برند شناخته شده تبدیل کنید.

بیش از ۹۱ درصد پست‌هایی که در اینستاگرام ارسال می‌شوند، شامل هشتگ هستند. البته در استفاده از آن‌ها باید تعادل برقرار کنید و هشتگ‌هایی را برای عکس خود انتخاب کنید که به آن ارتباط دارند.

 

همچنین ببینید



لینک های جذاب
وبگـــردی
نظرات کاربران

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ماه محرم | محرم 2016 ، اس ام اس و کارت پستال ماه محرم
ads
مطالب پر بیننده
تبلیغات متنی
دانلود آهنگ جدید
نبض ترانه
دانلود آهنگ جدید ایرانی
دانلود آهنگ جدید ایرانی
دانلود آهنگ جدید
آهنگ
دانلود آهنگ جدید
آهنگ
عروس
سايت عروس
خرید بک لینک
تور های لحظه آخری
ارائه دهنده معتبرترین تورها از آژانس های مسافرتی
مشاوره حقوقی
تور پوکت
مدل مو
رنگ مو
مدل لباس
دانلود فیلم
آرشیو فیلم های برتر کلاسیک و روز سینمای جهان
عکس
عکس,‌ عکس بازیگران,‌عکس جدید
دانلود آهنگ جدید
دانلود آهنگ جدید
مبلمان سام اکسون
مبلمان سام اکسون
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :)
مطالب پر بیننده
.