منوی سایت
مروری بر گذشته

موُثرترین راه کارها برای کنترل خشم

همه ی ما به گونه ای خشم را احساس کرده ایم چه به صورت یک ناراحتی و یا خشم کامل ،خشم از حالاتی  است که ارتباط مستقیمی با سلامتی انسان دارد و فرا گرفتن کنترل خشم می تواند از اثرات زیان وار آن بر روی سلامتی بکاهد please click for source.

خشم باعث افزایش ضربان قلب، میزان تنفس، فشار خون و استرس می شود. زمانی که خشم شدید و بدون کنترل شود تغییرات متابولیک را در بدن ایجاد می کند که در طول زمان به غیر از سلامت روی کیفیت زندگی تاثیر چشمگیری دارد خشم کنترل نشده همچنین می تواند باعث بسیاری از بیماریها از قبیل حمله قلبی، سکته مغزی، کاهش ایمنی بدن، بی خوابی، مشکلات مختلف پوستی، فشار خون بالا، اضطراب، افسردگی و سایر بیماریها گردد. 

http://allshotcrete.com/map همه ما می دانیم که عصبانیت خوب نیست اما زمانی که خشمگین می شویم نمی توانیم آن را کنترل کنیم ما در این مقاله با چند تکنیک برای مقابله با خشم شما را آشنا می کنیم.

learn more here  

 استراحت کافی

شاید شما هم تجربه داشته باشید شبی که کامل نخوابیده باشید روز بعد کمی عصبانی هستید ،خستگی و بی قراری در بدن شما ممکن است باعث  استرس، تنش و تحریکات ذهنی شود، خوابیدن برای حداقل ۶ تا ۸ ساعت در روز برای کنترل خشم و آرامش بسیار ضروری است http://bringa.digitalis-futoszalag.hu/map.

http://drsfa.org/map  

 رابطه تغذیه و کنترل خشم

گاهی پیش می آید بعضی روزها احساس آرامش می کنید و در بعضی از روزها خیلی استرس دارید و ناآرام هستید غذایی که می خورید تا حد چشمگیری بر ذهن و احساسات شما تاثیر می گذارد، برخی از غذاها باعث بی قراری و تنش در ذهن و بدن می شوند، استفاده نکردن از چنین مواد غذایی که شامل مواد غذایی غیر گیاهی، تند و چرب هستند، به شما در کنترل خشم کمک بسزایی می کند check this out.

check this out  

 کشیدن نفس عمیق زمان خشم

در زمان خشم و عصبانیت چندین نفس عمیق خیلی سریع به شما کمک می کند تا خشم خود را کنترل کنید، زمانی که عصبانی می شوید، چشمان خود را ببندید، چند نفس عمیق بکشید و تاثیرش را حس کنید نفس عمیق استرس را آزاد کرده و ذهن شما را بسیار آرام می کند click the following article.

 

انجام حرکات یوگا و مدیتیشن در هنگام خشم

ده تا پانزده دقیقه یوگا کمک شایانی در از بین بردن  تنش و بی حالی در بدن و ذهن شما را می کند و به کنترل خشم شما کمک کند. روزانه ۲۰ دقیقه مدیتیشن و تفکر مثبت، برای تمام روز کافی است، شما متوجه خواهید شد که حتی اگر عصبانی باشید، زودتر آرام می شوید.

 

 

 

لینک های جذاب
وبگـــردی
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مطالب پر بیننده
تبلیغات متنی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :)
مطالب پر بیننده
X nex1network