منوی سایت
مروری بر گذشته

تاثیر سبزیجات در کاهش وزن

کارشناسان تغذیه معتقدند برای کاهش وزن موثر باید سراغ میوه ها و سبزیجاتی بروید که فیبر بیشتر دارند تا سبب کاهش اشتها و جلوگیری از گرسنگی شوند، در این مقاله سبزیجات و میوه هایی که برای رسیدن به کاهش وزن به شما کمک می کند را معرفی می کنیم.

کاهو

کاهو سرشار از فیبر٬ ویتامین C، فولات و منگنز است وبی شک تمایل شما را به دسر یا خوردن زیاد غذا بسیار کاهش می دهد.

آووکادو

آووکادو دارای مقدار قابل توجهی از اسیدهای چرب غیراشباع می باشد که در چربی سوزی شکم٬ نقش به سزایی دارند. همچنین آووکادو دارای 20 نوع ماده مغذی مورد نیاز بدن مانند فیبر٬ پتاسیم٬ ویتامین E و اسید فولیک است. کسانی که از آووکادو به صورت منظم در برنامه غذایی خود استفاده می کنند ،شکر کمتری مصرف کرده و سایز دور کمر آنها نیز کمتر می شود.

تخم کدو

تخم کدو حاوی مواد معدنی ضروری مثل آهن٬ فسفر و منیزیم است و دارای منبع بسیار خوب عنصر روی می باشد. تخم کدو سرشار از آنتی اکسیدان بوده و بیماریهای قلبی و چاقی را نیز کاهش می دهد.

لیمو ترش

بین مصرف لیمو ترش و کاهش وزن رابطه ای خیلی نزدیک وجود دارد.همیشه لیموهایی رو انتخاب کنید که سفت و نسبت به اندازه شان سنگین باشند و پوست براق و رنگشان هم سبز تیره باشد.

فلفل سبز 

فلفل سبزسرشار از ویتامین C بوده که چربی سوز است ، کسانی که دچار کمبود ویتامین C هستند ، چربی ذخیره شده بیشتری در بدن خود دارند. پس خوردن میوه ها و سبزیجاتی که منبع این ویتامین هستند ، می تواند بدن را به سوی چربی سوزی هدایت کند.

کلم پیچ

 این سبزی سرشار از کلسیم است که به چربی سوزی و کاهش سایز کمر کمک زیادی می کند ،کلم پیچ حاوی آهن و لوتئین است.

لینک های جذاب
وبگـــردی
نظرات کاربران

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مطالب پر بیننده
تبلیغات متنی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :)
مطالب پر بیننده
X nex1network