منوی سایت
مروری بر گذشته

بهترین زمان برای ورزش و کاهش وزن چه زمانی است؟؟؟؟

متخصصان  سلامت و ورزش توصیه می‌کنند که برای کاهش وزن و گرفتن بهترین نتیجه‌ از برنامه ورزشی باید در زمان مناسب ورزش کنید.

 

 

انجام هر کاری در زمان مناسبش سبب می‌شود که بهترین نتیجه را از آن بگیرید و این نیز شامل ورزش کردن هم می‌شود. انجام حرکات ورزشی در زمان خودش در کنار تکرار هر روز آن شما را به نتیجه نزدیک تر میکند.

اکثر افراد تمایل دارند که وقتی همه کارهایشان روزمره شان تمام شد ورزش کنند و ترجیح می‌دهند برنامه ورزشی خود را در ساعات پایانی روز انجام دهند  اما گروهی هم صبح به ورزش کردن می پردازند.اما کارشناسان معتقدند بهترین زمان برای ورزش کردن ساعات اولیه صبح است. شاید بر این باور باشید که در هنگام عصر پرانرژی‌تر هستید اما ورزش کردن در این ساعت از روز می‌تواند تاثیر نامناسبی بر رژیم غذایی و افزایش میزان کالری دریافتی داشته باشد.

 

 

 صبح‌ها بهترین زمان برای ورزش کردن است. هنگامی که غروب ورزش می‌کنیم سطح آدرنالین بالا می‌رود و به همین دلیل ذهن فعال‌تر شده و شب برای خوابیدن دچار مشکل می‌شویم. در حالی که ورزش صبحگاهی شما را برای کل روز فعال و پرانرژی نگه می‌دارد.

از سوی دیگرکارشناسان سلامت معتقدند که انتخاب زمان مناسب ورزش به نوع آن نیز بستگی دارد. برای مثال تمرینات وزنه برداری که سبب افزایش سطح انرژی بدن و هوشیاری ذهن می‌شوند برای عصر توصیه نمی‌شوند اما در عوض تمرینات هوازی که باعث خستگی ذهن و بدن می‌شوند برای بعد از ظهر بهتر است چون موجب میشود راحت تر بخوابید به شرط آنکه بعد از تمرینات در خوردن زیاده روی نکنید در اصل هر برنامه ورزشی را که انتخاب می‌کنید باید رژیم غذایی مناسبی هم داشته باشید تا به نتیجه مطلوب برسید.

لینک های جذاب
وبگـــردی
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.




مطالب پر بیننده
تبلیغات متنی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :)
مطالب پر بیننده
X nex1network